امروز دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹
11:02:21 - یکشنبه 21 ژانویه 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمتر از یک‌درصد از بودجه‌ کشور صرف توسعه حمل‌ونقل می‌شود
کمتر از یک‌درصد از بودجه‌ کشور صرف توسعه حمل‌ونقل می‌شود
سومین همایش توسعه مبنتی بر حمل‌ونقل همگانی با سخنرانی رئیس شورای شهر تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و برخی مسؤلین دیگر برگزار شد. شعارسال: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در سومین همایش توسعه مبنتی بر حمل و نقل همگانی درباره ایجاد تمرکز در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و BRT گفت: مجتمع‌های […]

سومین همایش توسعه مبنتی بر حمل‌ونقل همگانی با سخنرانی رئیس شورای شهر تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و برخی مسؤلین دیگر برگزار شد.

شعارسال: محسن
هاشمی رئیس شورای شهر تهران در سومین همایش توسعه مبنتی بر حمل و نقل همگانی
درباره ایجاد تمرکز در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و
BRT
گفت: مجتمع‌های ایستگاهی متعددی در نزدیکی ایستگاه‌های مترو شکل گرفته و یا در حال
شکل گیری هستند که می‌توانند با ایجاد تمرکز و ترغیب مسافران برای استفاده از حمل
و نقل همگانی بخشی از هزینه‌های این پروژه‌ها را تامین کنند.

هاشمی
با اشاره به شکل‌گیری آزادراه کرج قزوین پس از احداث اتوبان تهران کرج در امتداد
آن گفت: توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی نشان می‌دهد مثل پروژه تهران کرج نباید
خودرو محور بود و اتکا به تردد با خودرو اساسا ناکارامد و محدودیت زاست.

خبر جدید  اجرای ۱۵ پروژه عمرانی در منطقه ۳

در
ادامه این مراسم ادبی نماینده مجلس با انتقاد از کمبود اعتبارات در بخش‌های عمرانی
گفت: با توجه به کسری اعتبارات بخش‌های عمرانی و با وجود تخصیص ۶ درصدی اعتبار
عمرانی در کشور‌های پیشرفته به بخش حمل و نقل جایگاه ایران در این زمینه اصلا
مطلوب نیست.

وی
با اشاره به تخصیص ۴ درصدی در کشور‌های در حال توسعه به حمل و نقل و دو درصدی
بودجه عمرانی در کشور‌های فقیر تصریح کرد: ایران فقط یک درصد از بودجه عمرانی خود
را برای حمل و نقل در نظر گرفته که آن هم در شرایط فعلی کمتر از نیم درصد تخصیص
اعتبار داده شده است.

خبر جدید  منطقه یک تنها منطقه پر ترافیک پایتخت در روزهای جمعه

در
ادامه پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتقاد از
«خودرومحوری» گفت: وقتی محور شهر خودرو محوری است هر چه مترو و اتوبوس را توسعه دهیم
باز هم مشکل ترافیک برطرف نمی‌شود براساس
COD
گسترش شهر‌ها باید برمبنای حمل و نقل عمومی باشد باید مراکز عمومی را در جوار ایستگاه‌های
حمل و نقل و به صورت مختلط شامل مراکز تجاری، مسکونی و اداری توسعه داد.

خبر جدید  پرداخت روزانه 60 ميليارد ريال تعهدات بيمه اي به بيمه شدگان اين استان

معاون
حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: باید ۴ روش پیاده، دوچرخه، حمل و نقل
عمومی و خودرو مسیری برای عبور و مرور به صورت اختصاصی داشته باشند
COD به معنی ساخت و تمرکز بر واحد‌های تجاری نیست
رکن طراحی شهر‌ها برمبنای
COD باید
پیاده روی باشد و مردم باید بتوانند با امکانات رفاهی مناسب به صورت پیاده دسترسی‌های
نزدیک خود را طی کنند.

شعارسال،
با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶
، کدخبر:
۶۶۱۰۲۹ ، www.snn.ir

[ad_2]

Source link

0/5 (0 نقد و بررسی)

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

آخرین اخبار
پربازدیدترین ها
بانک پاسارگاد